Co robimy?
Dbamy o to, żeby kreatywne pomysły marketingowców i PR-owców można było bezpiecznie wcielić w życie. Ważne, żeby nie powiedzieć „dwóch słów za dużo”, bowiem można narazić się na roszczenia konkurencji, wystąpienia rzeczników konsumentów, fundacji prokonsumenckich czy nawet interwencję UOKiK. Doradzamy jak sformułować tzw. claim, żeby był atrakcyjny, ale nie rodził ryzyk prawnych. Sankcje i straty wizerunkowe wadliwych kampanii mogą być dotkliwe – my postaramy się znaleźć rozwiązanie atrakcyjne reklamowo, ale bezpieczne prawnie.
Bieżące doradztwo dla działów marketingu i PR
Umowy sponsoringowe, eventowe, darowizny
Weryfikacja prawna claimów / sloganów
Umowy z agencjami
Umowy na akcje promocyjne
Regulaminy konkursów i promocji
Zbiórki i eventy charytatywne
Wsparcie prawne loterii promocyjnych
Umowy na użycie znaku towarowego / logo

