Legal hotline

Zmienność otoczenia biznesowego, w którym działają nasi Klienci – przedsiębiorcy, stała się oczywistością. Do zmian wynikających z postępu technologicznego, globalizacji i oczekiwań nowych pokoleń konsumentów dochodzą zagrożenia związane z kryzysami gospodarczymi, zmianami klimatycznymi i konfliktami międzynarodowymi.

Przedsiębiorcy działający w Polsce muszą mierzyć się dodatkowo z „inflacją prawa” – w Polsce rocznie publikuje się kilkadziesiąt tysięcy stron aktów prawnych, wprowadza się setki nowych regulacji dotyczących przedsiębiorców, a tysiące zmienia. Prowadzenie biznesu bez dostępu do błyskawicznego i pragmatycznego doradztwa prawnego oraz informacji prawnej jest bardzo trudne albo wręcz niemożliwe.

Odpowiedzią Wiewiórski Legal na te potrzeby jest „Legal hotline”.

Co robimy?

Nie każde zagadnienie prawne wymaga opracowania obszernej opinii, spotkania dużego zespołu lub opracowania rozbudowanego dokumentu. Aby wyeliminować ryzyka prawne często wystarczy potwierdzić swoje stanowisko z prawnikiem, zapytać jak dana kwestia jest uregulowana albo jakie są najlepsze praktyki na rynku.

Legal hotline to usługa obejmująca stałą dostępność prawników Wiewiórski Legal dla Klienta, w oparciu o ustalony, comiesięczny niewielki pakiet godzin. W ramach legal hotline załatwiane są drobne porady telefoniczne i mailowe, udzielane odpowiedzi na pytania zgłaszane przez pracowników działów merytorycznych Klienta oraz przygotowywane są informacje o zmianach w przepisach prawa dotyczących danego Klienta. W zakresie tej usługi mieści się również przygotowanie projektu krótkiego dokumentu. Legal hotline pozwala na uzyskanie uproszczonego i szybkiego dostępu do naszych prawników-specjalistów z poszczególnych zespołów. Na każde zapytanie odpowiada ekspert w danej dziedzinie. 

Dzięki legal hotline nie ma potrzeby wyceny zlecenia przed jego rozpoczęciem, ponieważ realizacja usługi odbywa się w ramach miesięcznego limitu. Przedstawiciel Klienta otrzymuje szybką odpowiedź na swoje pytanie, aby na tej podstawie podjąć decyzję biznesową lub przekazać poradę wewnątrz swojej organizacji.

Z tytułu legal hotline pobieramy stałą miesięczną opłatę, a pakiet godzin rozliczany jest kwartalnie, aby wykupione godziny nie przepadały. 

Legal hotline dostępny jest we wszystkich najistotniejszych obszarach specjalizacji Wiewiórski Legal. Klient decyduje z góry, które obszary powinny być objęte usługą i kto w ramach struktury Klienta może przekazywać zapytania.

Zapraszamy do kontaktu

ul. Świętego Mikołaja 81,
50-126 Wrocław