Co robimy?
Nie każde zagadnienie prawne wymaga opracowania obszernej opinii, spotkania dużego zespołu lub opracowania rozbudowanego dokumentu. Aby wyeliminować ryzyka prawne często wystarczy potwierdzić swoje stanowisko z prawnikiem, zapytać jak dana kwestia jest uregulowana albo jakie są najlepsze praktyki na rynku.
Legal hotline to usługa obejmująca stałą dostępność prawników Wiewiórski Legal dla Klienta, w oparciu o ustalony, comiesięczny niewielki pakiet godzin. W ramach legal hotline załatwiane są drobne porady telefoniczne i mailowe, udzielane odpowiedzi na pytania zgłaszane przez pracowników działów merytorycznych Klienta oraz przygotowywane są informacje o zmianach w przepisach prawa dotyczących danego Klienta. W zakresie tej usługi mieści się również przygotowanie projektu krótkiego dokumentu. Legal hotline pozwala na uzyskanie uproszczonego i szybkiego dostępu do naszych prawników-specjalistów z poszczególnych zespołów. Na każde zapytanie odpowiada ekspert w danej dziedzinie.
Dzięki legal hotline nie ma potrzeby wyceny zlecenia przed jego rozpoczęciem, ponieważ realizacja usługi odbywa się w ramach miesięcznego limitu. Przedstawiciel Klienta otrzymuje szybką odpowiedź na swoje pytanie, aby na tej podstawie podjąć decyzję biznesową lub przekazać poradę wewnątrz swojej organizacji.
Z tytułu legal hotline pobieramy stałą miesięczną opłatę, a pakiet godzin rozliczany jest kwartalnie, aby wykupione godziny nie przepadały.
Legal hotline dostępny jest we wszystkich najistotniejszych obszarach specjalizacji Wiewiórski Legal. Klient decyduje z góry, które obszary powinny być objęte usługą i kto w ramach struktury Klienta może przekazywać zapytania.